23-ші Қазақстан Халықаралық құрылыс және интерьер көрмесі
24-26 Мамыр 2023
23-ші Қазақстан Халықаралық құрылыс және интерьер көрмесі
24-26 Мамыр 2023

AstanaBuild 2022 көрмесіне қатысушылардың пікірлері

Байтасов Марат, Plastmak компаниясының басшысы

AstanaBuild көрмесіне қатысуда тек жағымды әсерлер қалыптасты. Көрме жоғары деңгейде өтуде, бұл біздің қаламызға, астанамызға арналған айтулы іс-шара. Келесі жылдары да қатысамыз. Келушілердің қызығушылығы жайлы - біз ризамыз. Біздің промокод өте жақсы жұмыс істеді, біздің компания келушілерді тарту бойынша бірінші орынға ие болды, үш күнде мақсатты аудитория көп болды. Қазақстанда пластик және алюминий терезелерді өндіруге арналған жабдыққа деген қызығушылықтың өте үлкен екені қуантады. Біздің компания Түркиядан Қазақстанға жабдық жеткізумен айналысады, яғни AstanaBuild көрмесіне келушілер үшін біз ақылға қонымды төлемге сапалы жабдық сатып алуды ұсынамыз.


Сергеева Татьяна, Raduga бояу зауытының бренд-менеджері

AstanaBuild көрмесіне қатысудағы алған әсер өте жақсы. Ұйымдастыру сапалы, бізге көптеген келушілер келді, көрме жұмыс істеген күндері біз көптеген пайдалы байланыстар жинадық, олардың ішінде дизайнерлер мен өнеркәсіптік құрылыс салушылар да бар. Біз ризамыз. Біз жаңа өнімдерімізге қызығушылық танытқан аудиторияны және басқа да экспозицияларды қызықтырдық. Үш күн бойы біз мастер-класс өткіздік, ол көптеген келушілерді қамтамасыз етті. Әр адам біздің өнімді сынап көрді және оны қолдану оңай екеніне көз жеткізді. Мен сізге мастер-класстар мен презентацияларды тікелей стендте өткізуге кеңес беремін, сізде әрдайым аудитория болады. Адамдар мұны өздері сезінгенді ұнатады.


Оганесов Андрон, AVANSUM Директорының орынбасары

AstanaBuild көрмесіне қатысудың тек жағымды әсерлері бар. Осындай орасан зор іс-шараға қатысуға мүмкіндік бергені үшін ұйымдастырушыларға алғысымды білдіргім келеді. Қазақстан аумағында біз алғаш рет өніміміздің қызығушылығына таң қалдық. Бізде ҚР-да өкілдіктер ашылған, сондықтан біз құрылыс салушылармен, құрылыс саласындағы басқа кәсіпкерлермен ынтымақтастықты бастауға дайынбыз. Біздің зауыт шығарылатын өнім көлемі мен тармақтарының кеңдігі бойынша кез келген форматтағы құрылыс мәселелерін шешеді. Стандартты, бюджеттік нұсқалардан бастап, күмбезді әйнек, премиум-классқа дейін. Сондай-ақ, биыл ағаш терезелер өндірісін енгіземіз. Сондықтан бір жеткізуші - бір шешім. Аудиторияның қатысуы өте белсенді болды, бізде жоспарланған түрде 150 каталог дайындалды, бірінші күні барлық 150 каталогты үлестіріп алынды, яғни стендтің өтуі жақсы. Бұл үшін біз тіпті сыйақы алдық. Көптеген бейіндік сұраныстар болды, келіссөздер жүргізілді, көрме барысында бірден онлайн-есептеулер жүргізілді, бір сағат ішінде толық ауқымды жобалар жобаланды. Көрме жұмыс күндері ынтымақтастық туралы алғашқы ауызша және 2 жазбаша келісім жасалды.


Евстегнеева Кристина, Могилефлифтмаш PR менеджері

AstanaBuild көрмесі жағымды әсер қалдырды, біз одан да аз әсер күткенбіз. Байланыстар өте көп болды, келісімшарттар көп жасалды, біз көптеген әлеуетті клиенттерді таптық, олармен келешекте іскерлік қарым-қатынастарды жалғастыруды, дамытуды жоспарлап отырмыз және жалпы Қазақстанда үлкен әлеуетті көріп отырмыз. Сондықтан жыл сайын осы көрмеге қатысуға тырысамыз. Көрме шынымен де жоғары деңгейде ұйымдастырылды, ұйымдастырушылар тырысты, ешқандай нюанстар жоқ, сондықтан біз болашақта белсенді қатысамыз. Менің ойымша, қатысу табысы көбінесе осы іс-шараға дайындыққа байланысты. Сіздің стендіңізге мүмкіндігінше көп әлеуетті клиенттер келуі үшін ақпараттық бюллетень жасау керек. Сондықтан, егер сіз жаңадан бастаушы болсаңыз, онда сіз алдын-ала жұмыс жасауыңыз керек, өз салаңызды пысықтап, келушілерді күтіп қана қоймай, шынымен тиімді көрме болу үшін көбірек келушілерді шақыруыңыз керек. Ұйымдастырушыларға барлық жауапкершілікті жүктемей, өзіміз де жұмыс істеуіміз керек. Әрине, стенд маңызды. Біз тек брошюралармен, каталогтармен келген кездер болды, бірақ бұл үлгілерді қою сияқты тиімді емес екенін түсінеміз. Сондықтан, бұл жолы біз өте үлкен үлгіні ұсындық - 1000 кг кабина-тонник. Шынында да, бұл «керемет-әсер» және ол біздің стендке аудиторияны тартады. Сондықтан жаңадан бастаушыларға көрнекі үлгілерді әкелуге кеңес береміз. Бұл шынымен де әлеуетті клиенттерді тартуға көмектеседі.