AstanaBuild көрмесі жағымды әсер қалдырды, біз одан да аз әсер күткенбіз. Байланыстар өте көп болды, келісімшарттар көп жасалды, біз көптеген әлеуетті клиенттерді таптық, олармен келешекте іскерлік қарым-қатынастарды жалғастыруды, дамытуды жоспарлап отырмыз және жалпы Қазақстанда үлкен әлеуетті көріп отырмыз. Сондықтан жыл сайын осы көрмеге қатысуға тырысамыз. Көрме шынымен де жоғары деңгейде ұйымдастырылды, ұйымдастырушылар тырысты, ешқандай нюанстар жоқ, сондықтан біз болашақта белсенді қатысамыз.
Менің ойымша, қатысу табысы көбінесе осы іс-шараға дайындыққа байланысты. Сіздің стендіңізге мүмкіндігінше көп әлеуетті клиенттер келуі үшін ақпараттық бюллетень жасау керек. Сондықтан, егер сіз жаңадан бастаушы болсаңыз, онда сіз алдын-ала жұмыс жасауыңыз керек, өз салаңызды пысықтап, келушілерді күтіп қана қоймай, шынымен тиімді көрме болу үшін көбірек келушілерді шақыруыңыз керек. Ұйымдастырушыларға барлық жауапкершілікті жүктемей, өзіміз де жұмыс істеуіміз керек. Әрине, стенд маңызды. Біз тек брошюралармен, каталогтармен келген кездер болды, бірақ бұл үлгілерді қою сияқты тиімді емес екенін түсінеміз. Сондықтан, бұл жолы біз өте үлкен үлгіні ұсындық - 1000 кг кабина-тонник. Шынында да, бұл «керемет-әсер» және ол біздің стендке аудиторияны тартады. Сондықтан жаңадан бастаушыларға көрнекі үлгілерді әкелуге кеңес береміз. Бұл шынымен де әлеуетті клиенттерді тартуға көмектеседі.